Tuesday, January 20, 2009

2009!!!

Tahun baru menejelma lagi. Masing-masing mula menanam azam untuk tahun baru. ada yang nak dapat kereta baru, langsir baru, rumah baru, kereta baru, awek baru. ahahahaks... No matter what our azam is, the main point is, kita nak jadi lagi baek dari tahun lepas. Rasa macam nak tergelak pun ada, azam tahun lepas pun banyak yang tak tercapai lagi. aduyai..pening kepala....ahhahaks...

Tahun baru yang menjelam nie, aku harap aku dapat semua yang aku hajati. Even aku tau, hampir semua azam aku tahun nie, mcm susah je nak capai n mungkin just 55% jer bley jadi kenyataan.. But, no matter how worse our life is, hidup mesti diteruskan and aku nk kongsi sempena kejayaan meet uncle hussain menang AJL baru2x nie, "hidup memang palat, Tapi, esok masih ada"

1 comment:

HourPinky said...

go go momok!
capai azam kmu tuh yerp.
heheee...
moge tercapailah hendaknya..
aminn..