Saturday, June 6, 2009

CUtI seM n ResuLt ExaM...

HuHUhuhuHu.....
Pejam Celik, Pejam Celik, dah sebulan kita bercuti..
Cuti nie, mcm2x aktivit yang aku dengar nak dilakukan....Tapi, malangnya,
atas sebab2x tertentu, banyak program yang tak dapat dijalankan.
Kalau kena orang nie busy, orang yang tu tak nak pegi...Kalau orang tu free, orang yang ni plak busy...huhhuhuhu.......(sampai bila lar ada masa free??) ahahaks..
Dalam masa yang sama, pejam celik, pejam celik, result exam dah nak kuar...
Pada kengkawan yang tak sambung degree, mungkin tak berasa sangat getar dia.
Tp, pada kengkawan yang sambung degree ni, im sure, all of u must feel nervous tunggu result nie, kan?..
Untuk pengetahuan korang sume, aku dengar result sem nie, akan kuar 10hb JUN nie. Ada yang cakap 15 and ada aku dengar 18 JUN. Dah mcm lagu 'ayam' dah plak. "ayam...bermacam ayam..."
ahahahhaks.....mcm2x tarikh aku terima. Tapi, tak kisah lar.. Yang penting, result exam tu akhirnya akan keluar jugak. Cuma yang membezakan sama ada awal atau lambat sahaja.
Pasti, ada yang berdebar2x untuk membuka result exam. Aku dapat bayangkan bagaimana degupan jantung korang semua waktu nk klik dekat kotak "teruskan untuk semakan". ahahaks....Kalau ada sound effect tu, mesti muzik bunyi suspend macam cerita "JAWS", and cerita "Hantu Indonesia". ahahahaks..
BTW, Sementara ada peluang ni, aku wish pada semua kawan2x aku all d best n semoga success dalam korang nye result. Semoga result sem ni, akan menjadi pemangkin dan anjakan paradigma untuk kita terus berjaya dan melangkah kehadapan. Last word from me, "HIDUP NI MEMANG PALAT,TAPI, ESOK MASIH ADA".

No comments: