Wednesday, October 29, 2008

Part 2 PunyE CiteR....

hehehhAl kisah......Al-kisah..maka tersebutlah kisah............


Sang kancil datang beramai - ramai menghdap sultan yang mulia sultan Firaun....


hahahahhahaha.............

sedikit introduction untuk korang bace....banyak menda yang berlaku masa part 2 nie..
Kita kehilangan kawan yang bernama Lam n Bob... Sungguh...mcm terasa gak lar, even mcm tak rapat pon kan?.....hehhehehehhee.........

Masa PArt 2 nie, banyak menda yang kita belajar... ngan Ustazah Norain, Madam Monica, dan memacam lagi lar....dah tak berapa ingat sangat dah nama lecturer awal2x nie...hahaha....
Tapi, kalau tengok muka, memang ingat... Masakan aku bley lupa wajah2x pendidik yg tlh mendidik aku sehingga aku berjaya.....

Part 2 nie, satu kenangan yang aku tak bley nk lupakan masa abang2x MT D'Bankers bagi kitorang tugasan kena buat dinner... Macam gampang jerk.. Dah lar kena wat induction balik... Tapi, kitorang dah sepakat satu kelas, nk boikot induction tu... macam lagu citer P. Ramlee......

"Kami Semua Sepakat, Di kampung hai Pening Lalat"...hahahahha.......

Masa kena arrangekan tempat n semua menda untuk dinner, masih lagi aku ingat betapa kelam kabutnye si ketong nie mengarah kan itu n ini.. maklum lar.. Itu lar pengalaman pertama kitorang arrangekan event. Satu hape tak geti...Tapi, alhamdulillah... Even just pakai catering dining pon, menda tu, berjalan denga lancar........At least, terserlah jugak lar kejayaan kitorang sume sebagai organizer event yang tak seberapa tu...hehehee.........


Kini, tiba masa aku komen pasal bebudak kelas kau yang bergelar wanita n gadis..... hehehee.... Mane2x yang tak btol tu, korang komen lar balik.... Aku just tulis pandangan aku jerk...
hahahahahaha..........

Intan....
Gadis nie, aku kenal masa MMS lagi. Aku ingat lagi, pengenalan aku ngan die starting cite pasal PKN.. Die bley lak bukak citer pasal monkey rake, tarzan swing sume... Anyway, intan nie, walaupon mulot die agak celupar gak, tapi, aku rasa, die ni, kra kawan yang baik.. Intan gak, pada aku, orang yang cemerlang dalam pelajaran. DL je beb..gile pe?...(gaya ustaz ayob)..
hahahahaha......anyway, intan nie, member yang agak rapat gak ngan aku....

Azie....
Azie ni pon aku kenal masa MMS jugak. Official couple ngan ketong. Tahniah beb.. Masa korang couple dulu, aku lupa nk wish korang... hehehe..jangan marah k??... ermm...Pada aku, azie nie, sorang yang penyabar n kawan yg understanding.. Korang paham2x sendiri lar erk kenapa aku cakap die sorang penyabar?..hahahha... Die ni pon , tergolong dlm team2x DL gak, starting from part berape ntah..asyik DL jerk sampai grade.. gempak nie...hehehe.....

Nazehan....
Nazehan antara gadis cute dalam kelas.. Ermm...dulu, ada gak nk try usha die nie, tapi, last2x better jadi kawan baik jerk...hahaahaha.....Die nie, masuk lambat skert dari kitorang sume.. ermm..katenye, ada sakit pe ntah masa MMS tu... anyway, zehan nie pon kawan yang baik jugak. Always der when her fren had a problem....Tapi, satu je kelebihan Zehan nie, die tak bley nk kuar ovanyte.. Kuar lar ngan die.. nak tak nak, mesti kena balik malam tu jugak...
hahahahaha.....

Bebed......
Sorang gadis yang kelakar n mempunyai suara yg unik...hahahaha... Die nie lar insan yang paling sporting n senang dibawak bergurau..Even die nie nampak je macam garang, tapi, die ni kelakar... Bebed gak antara insan yang pandai dalam kelas... asal final ngan test, mesti die nie, score...hahahaha....satu jer trade mark die nie yang die buat aku takkan lupa... "ketepapapa..."

Liza.....
Gadis nie, memang antara gadis yang ganas kat kelas. Die nie dikenali sebagai Emo gurl. Menggantikan class rep selepas ketong n Bob.. dan die nie memegang jawatan class rep sampai ler kitorang grade.. Tapi, tros trang cakap, even die nie, garang n agak ganas skert, tapi, jiwa die lembut. n die seorang kawan yang amat priatin n sanggup menolong kawan ketika susah..

Eisya Kecik....
Kitorang panggil die eisya kecik, coz ada banyak sangat bebudak pompuan yang bernama Eisya kat kelas tu.....ermm...rindu seh sama kamu... Anyway, die nie, seorang yang comel n baik hati. tak kedekut ilmu n seorang kawan yg understanding....


Dina.....
Die nie, first time aku kenal die, aku ingat die nie, agak tomboy...rupanya, bukan... walaupun ada gaya skert mcm lelaki, tp, die nie, baek hati n bley dibawak bergurau.. Aku penah ada krisis gak ngan die nie, tapi, sekarang dah ok... haahahaha..tak payah ler aku mention krisis apa kan?....
hehehhee.....ha!!..lupa plak..name die, dani, tpi, ntah kenapa, ley panggil die dina.. Siap bagi nickname plak tu.. MADOL....hahahaahaha............(sorry erk??)..

allahyarhamah AIDA......
Even, aku tak rapat ngan Aida nie, aku tau, yang die nie, insan yang baik n kawan yg understanding.. Untuk pengetahuan korang, Aida telah selamat kebali ke rahmatullah pada pkul 11.15 pm... Sama2x lar kita sedekahkan al-fatihah kepada beliau. Semoga rohnya dicucuri rahmat hendaknya.. Amin.......

ASILAH...
gadis yang agak tomboy skert... mcm tak leh blah..perangai mcm nak budak laki.. hahahaha....
Tapi, even kekadang tu, perangai die mcm x leh blah... Die sorang member yang amat baek...
umah dekat jerk ngan aku.. Mase kenduri akak die kawin baru aku tau, umah die kat mane..
Kalau tak, sampai kiamat ler tak tau..hahahaha.....kedekut alamat umah.....

FADHILAH.......
Gadis nie pon,agak2x ganas jugak..budak2x nie gelar die PANAS or dalam bahasa panjang nye, PALAPES GANAS...hahahah....anyway, fadillah nie,gadis yang nampak je keras di luar..tapi, lembut di dalam.hahahahaa........

FAZIERA.....
Satu2xnye budak pompuan yang stay jadi PALAPES sampai ler grade. Memang respect lar.. Die nie,baek n sesuai dibuat kawan... "Assalamualaikum Puan... Saya 345432 bersiap sedia untuk berperang puan".... hahahahhaha.............

ADDA......
PALAPES gak die nie.. tapi, beza die ngan PANAS nie, die nie, mcm manje skert la... kalau PANAS dapat nickname, die nie, kitorang tak tau nak bagi nickname ape...hahahahaha.... anyway, ADDA nie, member yg baek.....

OGY....
gadis nie..senyap je kat kelas...tak banyak cakap.. but, we all guys know, she is the good friend.. and kalau korang nk tau, die nie lar yg pandai menyanyi lagu wajah nyanyian ogy ahmad daud.....hahahhaha...

NURMI...
gadis nie, room8 aku penah minat..tapi, nk wat mcm ner?..dah takde jodoh agaknye...
hehehheee.....anyway, nurmi ni, satu team ngan OGy.. even die x banyak ckap, tapi, die nie, DIAM2x BERISI nie....hahahahaha.....

FAIEZAh a.k.a MEOW..
hehehee..gadis yang agak becok mulot die... kalau leh dikatakan macam murai tercabut ekor lar lebih kurang..hehehehhehe........tapi, die nie, memang penyeri lar kat kelas...And die nie, antara kawan yang paling baik sekali.........

NADIA...
ermm...gadis nie, memang antara gadis yang comel dalam kelas aku. Penah di usha oleh member aku..tapi, last2x, si TAKU yang dapat.. congrats gak beb..... ermm...

SHARIDA....
Tak tau nk citer per pasal awek nie.. Yang pasti, die ni, banyak mengajar aku erti wanita n ape tu kebencian..hahahahaha..btw, aku rase, die dah happy sekrang... tapi, pada aku, die nie gadis yang sesuai dibuat kawan jerk..hahahahaha.....


anyway, korang sume memang best lar.. tak sangka kite bley berkenalan kat melaka dulu..
aku harap pengenalan yang terjalin ngan korang akan berkekalan sehingga ke akhir hayat..

"UKHWAH FI SABILILLAH... semusim kita bersama, seabad kita rasa"..

No comments: