Tuesday, October 28, 2008

PeNgeNaLaN!!!!

Assalamualaikum n Salam Sejahtera Kepada Semua Kengakawan Seperjuangan yang masih mengingati n telah melupakan aku....

Actually, aku pun tak tau kenapa tetiba aku teringin nak tulis blog ni. Tapi...Sebab nak dijadikan cerita, aku rindukan korang semua and aku rasa dengan menulis blog nie, aku dapat kurangkan rasa rindu aku kat korang.....

Aku tak tau korang semua rindu kat aku ke tak, tapi....yang pasti, aku amat2x merindui zaman kita masa di diploma dulu...Sungguh...susah senang n pahit manis yang aku lalui ngan korang banyak mengajar aku tentang erti sebenar kehidupan n persahabatan. Dari aku part one sampai ler dah grad banyak yang aku belajar tentang erti kehidupan ni dari korang semua. Dari sini lar, aku mengerti semangat setia kawan, semangat jati diri n semua yang memberi aku keyakinan untuk meneruskan perjuangan di dunia yg fana' ni.. hahahahaa........................

anyway, terus terang aku cakap ngan korang sume, perasaan dah masuk ke degree ngan perasaan masa kat diploma memang laen sekali. Degree nie, aku tak jumpe kawan2x yg macam korang balik..kira korang semua nie, memang satu dalam sejuta lar....susah nk jumpa kawan macam korang..aku tak tau, mungkin course yang aku pilih skrg nie, tak kena ngan jiwa atau, emmang korang semua permata yang susah nk dicari penggantinya....

Anyhow, aku tak nak lar membebel panjang masa kat pengenalan nie..nanti karang korang bosan plak...maklum lar..nie just blog untuk suke2x...

Ape2x pon..aku harap korang enjoy and aku harap persahabatan yang telah terjalin sejak sekian lama nie, akan kekal hingga ke akhir hayat...

akhir kate kat bahagian pengenalan nie... aku sayang kat korang semua...!!!!!


3 comments:

LDK said...

haha...agk klaka la mok. Nk komen cket, psl lam tu bkan abu shah la but ibrahim abu shah.

nazehan said...

hehehe..
seronok nya bca kmu nye blog!
nak lg..
hehehe

murnishu said...

ha..sonok baca kesah kamu nih.
cm2 info dapat.
heheh.