Friday, November 7, 2008

tHe CoMiNg Of graNd SaZeR??..!!

PaRt 4 Membuka tirai...
AwaL semester sEmua Bermain di kepala otak...
nak dapat DL lar, nak jadik cemerlang lar...tak nk wat assignment last2x minute lar...
semua lar....Alih2x......Keje waT last minute, study ala kadar jerk.. Semua macam syurga jer rasa awal2x sem dulu..hahahahahaa.......
Nak Citer skert masa part 4 nie, aku dapat sorang kawan baru....
Haziq nama die....
hehehee...masa 1st time nampak die, trus trang aku ckp, dia nie, aku ingatkan budak repeaters..
Maklum aje lar..masuk kelas Law plak tu...
tu yang mcm pelik..pastu, senyap je kat kelas...tak bercakap langsung..
hahahahahahaa.....(malu agaknye masa nie)....
Lepas dah beberapa hari bersama, baru lar dapat tau yang haziq nie, buda transfer dari Sabah..
mcm kelakar pun ada jugak....kitorang sume mati2x ingat die nie, budak repeaters...
Rupa2xnye, Hziq nie, satu badge ngan kitorang........
heheheee.......
Haziq nie, even dia mcm Ganas n berbadan ala-ala samseng gitu, tapi, dia ni, kawan yag baik..
Mintak lar tolong ape2x pon..sume die bley tolong..
hehehee..........
ermm...Ntah mcm mane masa Ppart 4 nie, nama grand sazer diwujudkan..
masa tu, team die, aku, lidek, haziq n melah....
Macam pelik jugak nama tu, tapi, last2x dapat tau, yang grand sazer nie, tajuk citer jepun... Ala-ala citer Suria Baja hitam n mAsker rider gitu....
anyway, aku rasa kool sangat.......So, go on je lar ngan nama team nie..
Nk citer panjang masa Part 4 nie, tak tau lar pae yang ada bermain di fikiran aku....
hahahhahahaaa......................
Anyway, kelas AraB part 3 n part 4 nie, memang kool sangat bebudak kelas die...
happy dapat kenal ngan kawan2x baru smua......

No comments: