Monday, November 24, 2008

ParT 6 pUnYe CeriTe....

Setelah berusaha menanti akhirnya, kita berjaya melangkahkan kaki ke semester terakhir...
memacam menda bermain dalam kepala sewaktu masuk ke semeter akhir nie...
masa ni lah kita merancang untuk ke degree or ada yang merancang untuk keje....
anyway, ape2x pun perancangan korang, aku doakan korang success dalam bidang masing2x...

Nak dimulakan cerita masa Part 6 nie, bebudak yang tak suke ngan lecturer ISB dah bertukar amek OB...anyway...aku rasa, sape yang amek subjek OB tu beruntung sangat coz dieorang leh wat examption credit untuk degree nie...hahahhahahaaks......Tapi, masa nie, tak tau ape2x...
N berbekalkan semangat untuk menyambung ijazah ke ISBA, aku teruskan jugak ngan subjek ISB nie..tak sangka lak course nie, tak berguna satu pun untuk degree ISBA....hahahaha.....







Actually, banyak menda yang jadi kat kitorang bebudak kelas ISB masa PART 6 nie....
dari trip ke KEDAH, LAWATAN BALAS, KONVOI AKHIR SEM, SAGIL, PGL, LAST DINNER..... Memacam lar......aku pun kalau nk tulis banyak menda yg ada....
so, nanti, aku tulis post lain....
kat sini, just nk kongsi ngan korang pengalaman masa kat KEdah jerk....
Perjalanan dari Melaka ke Kedah, btol2x menguji kesabaran kitorang semua...Punye lar lame kitorang duduk kat dalam Bas UITM tu...sampai naik keas dah buntut masing2x...hahahhaks..
kat Kedah, kitorang g banyak tempat best, dari pejabat MAIS, MUZIUM PADI, KSN KEDAH. Banyak lar tempat... Sampai kalau nk tulis n nak cerita satu2x kepenatan nk menaip...
hahahahahhaaks..(yang tak pegi tu, jangan jeles,kay?)
Anyway, aku betul2x nk ucapkan tahniah n thanks dekat leader group yang wat menda2x nie, (MELAH, KETONG, SAKOT, KAK NANA, n SYAI)....korang memang best lar coz dapat melakukan trip sejauh nie even mula2x ada unsur2x pembatalan n tak dapat nak menjayakan projek nie....
Even, kitorang penat n tak larat, tapi, banyak menda yang kita dapat sepanjang trip nie berlangsung...kira berbaloi lar even memacam menda yang bermain kat fikiran masa tu..
hahahahahahahaks......Aku ada video yang nk di uploadkan..tapi, mcm tak berjaya jerk...
adeh.....................
takpe lar...yang mane video2x tu, aku upload kat menda laen....
anyway, best of luck..jumpe lagi kat post yang laen...

No comments: