Thursday, November 27, 2008

EducatioNaL trIp....

Entah kenapa malam ni, aku tak dapat nk lelapkan mata.... Dah pusing ke kiri.... Pusing ke kanan, tapi....Entah lar... Still tak dapat nak lelapkan mata. Nak kata aku tak mengantuk, dah dekat sepuluh kali aku menguap... Tapi, bila cuba untuk melelapkan mata, aku still tak dapat nak tidur. Mungkin sebab aku asyik teringatkan kenangan dengan korang kot. So, aku bukak balik picture yang lama2x... Rindu rasanya hati ni. Kalau boleh diputarkan masa, nak aje aku kembali ke zaman diploma bersama dengan korang semua. Nasib baik Doraemon tu hanya animasi dan kartun semata - mata.. Kalau x, mesti aku dah pinjam mesin cahaya masa dia untuk kembali ke zaman lampau....
Hehehehehe..............

Cerita-cerita jugak....Kali ni, aku nk kongsi tentang trip yang kat kedah, b4 nie, aku dah bagitau korang semua kan kat post Part 6 tu... Tapi, tak banyak gambar... So, kali nie, aku letakkan gambar2x kenangan nie... Hope korang semua enjoy...
Kerana setiap satu Gambar tu, menggamitkan sejuta memori yang datang dan memori itu hanya sekali sahaja yang terjadi. Semoga gambar2x ini, menggamit memori kita bersama sewaktu melakukan trip ke KEDAH...













































































Actually, aku ada banyak picture nk diuploadkan untuk tatapan korang semua... Tapi, aku tak leh nk uploadkan coz saiz die terlampau besar... So, anyhow, aku harap korang berpuas hati lar dulu dengan ape yang ada... Nak wat photo essay actually setiap satu gambar tu, tapi, aku tak nk ada orang terasa kang kalau aku wat macam tu... ahahahhaks...
Aku nk korang semua tau yang setiap satu gambar tersimpan 1 Juta kenangan dan peristiwa. Hope dengan abadinya gambar ni, kenangan aku bersama korang akan tersemat sehingga ke akhir hayat... amin...

1 comment:

nazehan said...

yup!!
shaye sgt setuju dgn anda!!
byk kenangan kt di sana!!
rindu korg semua =(